10.05.2010

åker tåg

Tuffade precis förbi Falköping. Jag lyckades äntligen få mitt internet att fungera, jävla Tele2-bullshit alltså. Är framme i Göteborg om ca en timme. Då kommer farfar och hämtar på Centralen och skjutsar mig hem, sweet att slippa den bångstyriga uppgiften att släpa tunga väskor på spårvagnen. Ih. Imorgon fyller jag år. Peppar! Håller fingrarna korsade och hoppas på att få träffa Lisa i eftermiddag. Och att Fredrik kommer ikväll. Mamma blev tvungen att jobba över till klockan 19, lite trist. Meeen om Lisa lyckas slita sig från hestgården kommer jag iallafall att ha en episk sista dag som tonåring. Jag har inte träffat Lisa på över en månad. What the shit.
Förhoppningsvis ska jag lägga vantarna på de snygga kilklacksbootsen jag slängde upp en bild på i ett inlägg för ett tag sedan imorgon! Måste ju förbi Bolaget också en sväng, haha, bara för att jag KAN. Muhaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar