10.04.2010

Jag sitter och lyssnar på Ane Brun, Erik plinkar på gitarren i trappan och Hanna och Mary ligger och skrattar i sängen. Vi har haft förskottsfödelsedagsfirande i stugan idag med tårta, kakor, muffins, rulltårta, te och paket. Av Hanna fick jag en jättefin stor temugg från Indiska, första biten i samlingen jag tänkt skaffa! Av Erik fick jag en awesome kofta från H&M's herravdelning, kommer jag bo i den i höst tro? Ja, antagligen ett väldigt starkt ja. Marys födelsedagspresent till mig var ju Peace & Love i somras, så av henne fick jag kärlek idag (: inget man spottar i tallriken åt precis!

Känner mig behagligt seg, varm och mysig. Antagligen kryper jag till kojs med Hanna på undervåningen strax och typ kollar några avsnitt O.C innan jag tänker somna gott. Ska upp klockan 6 imorgon, tåget går inte förrän 09:02 men jag planerar att stå på perrongen när tåget rullar in, eftersom jag inte har någon reserverad platsbiljett så jag får ju sitta i den obokade vagnen. Och det hade ju varit trevligt att få sitta ner under en 3h45min tågresa. Liksom.
Hur som haver, nu blir det nog allt tandborstning och sedan sängdags. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar