10.08.2010

past and present, 1855, 1901

Okej grabbar! Jag dog inte på min 20-årsdag. Jag lever alltså fortfarande. Födelsedagen var fin, vaknade bredvid Fredrik och låg och mös hela morgonen. Sedan in till stan, träffade Alba, gick på systemet (HEHE), fikade, träffade Lisa, köpte skor. 15 gäster hemma sedan, däribland Fredriks föräldrar som blev en överraskning och Miriam som jag inte hade träffat sedan i somras. Alba och Elin var där också, och mormor och farmor och farfar såklart. Senare på kvällen drog vi till Andra lång och drack öl på Kingshead. Då anslöt sig även Elin H till oss! Henne hade jag inte träffat på nästan 2 år, så det var jättekul. Igår åkte jag till Trollhättan och mös järnet i Emelies rum i kollektivet med de mysigaste av mysiga Trollhättebor. Och idag har jag träffat min far och brottas i detta nu med beslutet om jag ska åka tillbaka till Trollhättan ikväll. HMM. Så, där var en ytterst intressant update, kan jag tro, av de senaste 3 dygnen.

Har egentligen inget att skriva om, det är superskönt att vara hemma men jag saknar stugan litegrann och tomtarna som bor i den mycketgrann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar