9.30.2010

sista september

Sitter ensam i stugan och fryser ihjäl. Är helt stel i fingrarna för dom är så kalla. Sjuk som ett as är jag ock, täppt i näsan som (typ) aldrig förr, tung i huvudet, hostig. Jag är sugen på ett lång varmt bad, en stor kopp te och halstabletter. Hade absolut inte bangat en Ben&Jerry's Chunky Monkey heller. Funderar över vilken tårta jag ska ha på min födelsedag, hmm. 5 dagar kvar nu bara, wiho! Jag älskar att fylla år. Jag fyller 20 i år, men jag tycker fortfarande att det är lika skojigt med min födelsedag som jag gjorde när jag var 5 bast. Sådär så att det nästan är svårt att somna kvällen innan, man är nästan lite nervös. Hela baletten. Älskar att öppna paket, och bli väckt på morgonen utav falsksång och frukost på sängen. Mm, myser riktigt av bara tanken. Hihi.

Nu tycker jag faktiskt att de andra stugtomtarna kan komma hem. Så jag får lite sällskap (och så jag kan tigga till mig en cigg utav Erik, hehe. Ja, jag tror på fullaste allvar att rökning är det bästa botemedlet mot hosta) och det kanske blir lite varmare i detta kalla lilla hus om det är fler folk här. Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar