9.30.2010

HYPERGLAD

Måste bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig för jag är så uppspelt! Min gamla klasskompis Sophia kommenterade min Facebookstatus förut, där jag skrev att jag sökte lägenheter, och sa att jag kunde få hyra hennes 2:a på 45 kvadrat i Majorna slutet av december - slutet av april, för hon ska åka till Thailand! Absolutomento fantastico! Nu är det ju inte 100% klappat och klart, men hon lovade att jag har första tjing på den iallafall. Måste ju se över allt det där med att hyra/hyra ut i andrahand, ingen av oss har gjort det förut (tror jag). Men jag är fett pepp! Elin också. Jag fattar inte hur jag kan ha ett sånt jävla flax! Det är ju helt sinnessjukt! Har varit mycket flax på sistone faktiskt. Och om nu detta går i lås blir jag HELT överlycklig. ÅH.
NU mina vänner, ska  supersjuka Mimmi gå och lägga sig och sussa. Så jag orkar leva imorgon, haha.
Puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar