10.01.2010

1:a oktober!

Jag gillar oktober. Dels tycker jag att "oktober" är ett så fint ord. Dels gillar jag alla färger ute. Dels gillar jag oktober för att jag fyller år i oktober (såklart). Hohoho. 4 dagar kvar (nej, jag räknar inte med idag, eftersom halva dagen redan gått, och nej, jag räknar inte med själva födelsedagen eftersom, tja, det är ju den dagen jag räknar ner till)! Weipa weipa hey hey. Ikväll ska det tydligen drickas vin i stugan, jag ska dock ta det lugnt med det där eftersom jag ska kliva upp ur sängen klockan 8 imorgon för att befinna mig på jobbet klockan 10. GÄÄÄSP. Lite klirr i min för tillfället ack så tomma kassa tackar jag självfallet inte nej till ändå. Har idag packat ner typ alla mina saker inför hemflytten på tisdag. Vissa saker får inte plats, they get to hang on tight tills jag kommer upp hit nästa gång (i november I think). Nu kommer Majs strax hem från jobbet och jag ska nog sätta mig ute på "altanen" och ta en ciggilurare.
Saknar Elin, planerar att våldta henne litegrann när jag kommer hem minsann! Mrr. Och planera planera planera inför vårt framtida samboskap! I'm excited!

1 kommentar:

  1. haha rape me mama!
    I miss uuuuu toooo <3 söt äru. PYSS:*

    SvaraRadera