1.02.2012

iår ska jorden gå under

Jag och Fredrik sitter på ett café på Landala torg och väntar på Niels för att åka bort till Marklandsgatan för att hyra en lastbil för att sedan köra till Biskopsgården och hämta Niels säng, för att därefter köra tillbaka till Landala, lasta skiten full med mina grejer för att DÄREFTER köra tillbaka till Flatås och flytta in.
Puh.
Flyttar alltså till Flatås för 3:e gången i mitt liv. Här trodde man att när man första gången lämnade boet, så var det för att aldrig flytta tillbaka. Ha! Men nu stannar jag nig ett tag.
Den här flytten har varit den krångligaste jag någonsin varit med om, och jag längtar tills på torsdag då jag lämnat ifrån mig nycklarna och allt är över.

Nu börjar vi om på ny kula, kamrater.
Nyårslöfte:
Sluta vara dörrmatta. Sluta låta folk utnyttja mig. Sluta vara så jävla snäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar