12.28.2011

hjälp

Febern har härjat i min kropp sedan julafton, vilket har lett till att jag inte hunnit packa ett jävla skit. Än mindre städat. Om bara ett par dagar lämnar jag lägenheten på berget mitt i stan för att flytta tillbaka till Flatås. Jag känner min frenemie stressen som kommer smygande. Nej förresten, jag känner hur stressen redan kastat sig över mig, fyllt mig och hur den nu står mig upp till öronen. Freck! Hittills har jag packat en flyttlåda med böcker. Imorgon (senare) springer jag ner till Coop och köper ett gäng sopsäckar som jag kan kasta ner alla mina ägodelar i.
Somnade på soffan vid 22:30, vaknade med ett ryck 02:45 och sprang och började panikstäda badrummet. Badkar och badrumsskåp är iallafall skinande rena nu, alltid något. Den här veckan kommer inte att bli bra för nerverna.

Ligger i sängen och dricker coca cola, vrider och vänder på mig som en mask och känner mig sliten åt olika håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar