5.21.2011

blaha

Sitter hopkrupen i soffan hemma hos mamsen iklädd min systers Onepiece. Slökollar på Sherlock Holmes på Canal+ och är fortfarande sjukligt mätt efter dagens matorgie. Middag hos mormor med mina båda mostrar, ena mosterns gubbe, mamma och syster. Proppade i mig 2 stora fiskbiffar och typ 20 färskpotatisar med ett berg av gräddfil+gräslök. Efter detta hällde jag i mig 2 koppar kaffe, 2 glas cider och tryckte ner 3 tårtbitar. Gick på långpromenad med mamma och Rex och efter det frossade jag i chips och ostbågar i soffan till Clash of the Titans. MÖH. Matkoman har inte lagt sig, undrar om den ens hinner göra det tills imorgon.
Imorgon skulle jag varit ledig, men fick precis sms av min chef att jag måste komma in och jobba klockan 16. Det är ju Göteborgsvarvet och vi har fullt med bokningar på PH. Jobb imorgon = bra, för jag får fler timmar/mer i lön. Jobb imorgon = dåligt, för jag skulle verkligen behöva städa (läs: sanera) min svinstia till lägenhet. Nu kommer detta nicht hinnas med förrän nästa vecka. Men det får lösa sig.

Jag önskar som vanligt att jag hade en fet hög med pengar. Det är dåligt att "fönstershoppa" på internet när man inte ens vet om man kommer ha råd att betala sina räkningar denna månaden. Juni kommer vara ett rent helvete ekonomiskt för mig. KUKN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar