2.13.2011

insomnia girl i farten (...igen)

Varför är jag alltid trött hela dagarna och sen när jag ska sova blir jag pigg som en igelkott på speed? Hittade iallafall 2 CD-skivor med bilder från 2005 i en av flyttlådorna som står kvar i sovrummet. Herregud. Det känns som att allt det där var en hel livstid sedan.. Och inte bara 6 år tillbaka. Helt sjukt. Tänkte dela med mig av ett par av bilderna:
Happy såpbubbel-girl (haha lovar att flabbet är är arrangerat!)
Plutt-Mimmi + plutt-Rex
Är det en gnuggtatuering jag haft på bröstet tro? Cool.
Kände mig antagligen djup & poetisk när jag såg denna bilden
Ännu ett arrat smajl & håret som var mycket rödare än det ser ut
Blev även glad över att hitta så många bilder på Rex från hans valpdagar! Trodde dom bilderna var forever lost. Mamma kommer bli överlycklig, haha. Måste slänga upp några bilder på den lilla korven bara för att han var så nedrans söt!
Nä men om man skulle försöka sova lite nu då? Det hade ju vart något. Helt f-ing otroligt alltså, jag gick nämligen och la mig klockan 23. Klockan 23! tidigt för att vara mig. Tossed and turned i sängen i 2½ timme. Sedan började jag leta igenom flyttkartonger i hopp om att bli trött och hittade alla de här bilderna, som stal en timme av min tid. Men nu jävlar är det tack och godnatt och huvudet på kudden som gäller. Annars kommer jag aldrig orka jobba hela dagen imorgon. Tjohaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar