11.10.2010

en nattlig trip down memory lane

15 år i Trädgårdsföreningen med Samantha
15 år, på Accelerator med Ben Gibbard (sångare i Death Cab)
15 år, på Gbg-kalaset 06 med Suss och Moa
15 år, hade precis börjat gymnasiet med Moa
16 år med fake-septum, hehe
16 år med en förklädd dunke hemmagjort vin
16 år, utanför Munkebäck första dagen i 2:an
16 år
dagen efter min 17-årsdag hemma hos (and with) Miriam
17 år och brunett pga en misslyckad blekning, hehe















17 år, februari 08




















17 år, blond igen och minus 6 kg i vikt















17 år, våren 2008 med Alba





















17 år, sommaren 2008 var jag sambo med Miriam en helg














sommar 2008










"se dum ut" med Lisa, höst 08

vinter 08/09, en av miljarder toaposekort på oss två, haha
var på Peace&Love 2009 med Lisa och Fredrik mfl











































Lisas 18årsdag, 6/8-09



















en fin bild på mig & Karin från i vintras när vi var sambos














Det var kul va? Att se 100 bilder på mig från de senaste 5 åren? Visste väl det. Haha. Jag tyckte det var roligt att kolla igenom alla gamla bilder iallafall. Hade kunnat fortsätta lägga upp hur många bilder som helst, men nu orkar jag inte mer. Funderar på att tyst som en mys smyga mig ut på en nattecigg innan jag kryper till kojs (vilket jag tänkte göra snart). Har planerat att komma iväg och träna imorgon när jag vaknar, det har jag inte gjort på över en vecka.. DÅLIG! Godnatt.

1 kommentar:

  1. haha du vet ju att åtminstone jag ÄLSKAR det :D hihi. Hur har det gått med lägenheterna?????? puss:*

    SvaraRadera