10.21.2010

wtf

HNNJG. Solen skiner. Fast det är kallt. har precis varit ute på låååångpromenad med vovven. Restaurangen igår var himlans trevligt. Dock har jag nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv (jo-o, den där gången i början av 2009 med Lisa kanske kan mäta sig med igår, hehe).
Nu sitter jag här och har precis kastat i mig en skål mannagrynsgröt. Tänker. Jag är arbetslös. Jag är pank. Jag är frustrerad. Jag är understimulerad utav bara fan. Jag är antagligen sämst också. Jag VILL ha ett jobb. Jag VILL inte vara pank. Jag VILL ha en egen lägenhet och slippa bo på en madrass på golvet i min mammas vardagsrum, med alla mina kläder inknödda på 3 små hyllor i en liten garderob och alla mina andra saker nertryckta i necessärer och väskor. Jag VILL hitta mitt kall i livet. Jag VILL vara världens bästa människa. Jag VILL kunna skänka pengar till diverse välgörenhet. Jag VILL... antagligen alldeles för mycket. Jag har ambitioner. Jag har drömmar. Jag är bara sämst på att ta tag i saker tror jag. Tycker synd om mig själv. Det finns typ en miljard människor i världen som det är sjukt mycket mer synd om. Men jag sitter här och drunknar i självömkan ändå. Fudge.
Blir förbannad på mig själv och vill typ ge mig själv en stor fet käftsmäll. Suck. Packar en påse med träningskläder, städar undan min "säng" från vardagsrumsgolvet och går och tränar istället.

1 kommentar: