10.20.2010


Sitter och dricker kaffe i köket hos mamma. Knäcker fingrarna litegrann och är sur på mig själv för att jag lyckades bränna mig själv på handen med cigaretten när jag väntade på bussen förut. Idag fyller Fredriks papi 50 bast. Grattis Thomas! De ska ut och käka på Sjömagasinet ikväll, och tanken är att jag ska följa med. Såg dock menyn i förrgår på internet, och höll på att sätta vattnet jag drack i halsen. Så vi får helt enkelt se. JAG behöver ju inte nödvändigtvis äta tre rätters. Nåväl.
Var på John Bauer-gymnasiet i Uddevalla igår med Elin och klippte och färgade håret hos frisörelever. Är ytterst nöjd med att det inte syns att jag klippt mig alls typ, förutom kanske lite fräschare toppar. Dock är jag missnöjd med färgen. Eller missnöjd är fel ord, det blev ju bra liksom, men absolut inte som jag ville ha det. Har typ samma färg, utväxtranden är inte lika tydlig och det är lite lite mörkare. Men det är fortfarande för ljust, och färgen är fortfarande kall. Which is the opposite of what I wanted. Ja ja, gnäll lite till då. Hoho.
Time to shut the f up and go get ready.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar