10.14.2010

pust stånk flås

Har precis varit och... tränat! Japp, ni läste rätt. Mimmi Amanda Kristiina Nilson har varit och tränat. Och shittans vad jobbigt det var! Haha. Jag är så otränad att det är pinsamt.. Ändring på det nu dock! Ska köra ett morgonpass imörra med mamma, vid 8-tiden ungefär. Heja heja!

Fredrik klarade sin uppkörning idag. Så nästa lördag sticker han. Jag överlever. I'm outta here too. Längtar till våren. London London London baby.
Nu ska jag ta en välbehövlig dusch, svettades som en gris förut, haha! En kopp te och kanske en bit till av köttärspajen jag bakade (?) förut. Nom nom. Simpsons-filmen går på 6:an klockan 21. Eller så brudar jag till det och kollar på något tjejigt och lipigt. Kommer sova som ett barn inatt.

Imorgon åker jag kanske till Malma. En får väl passa på medan en fortfarande kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar