10.13.2010

Ikväll ska jag till Sticky Fingers med Lisa. För att se.. Michael Monroe! Haha! (No offense Lisa, fniss) Inget jag direkt är intresserad av att se, men.. detta är antagligen den sista utekvällen jag får med Lisa innan hon åker till Tyskland för att provjobba. Och om allt går bra så vill dom säkert behålla henne. Så då blir det den sista utekvällen med Lisa på ett ganska bra tag. Buhu. Näsch, jag håller tummarna såklart!

Igår tog jag tåget till Hindås och spenderade kvällen i Lisas trailer (ja, hon bor i en lastbil) med ostbågar, lösgodis, choklad och New Moon. Hehe. Erkänner. Jag är antagligen en twitard. Pinsamt. Dock måste jag säga att jag gillar böckerna bättre än filmerna (fast sedan bangar jag såklart inte att titta på Pattan liksom, men vem gör det? muhaha), förutom 4:e boken. Där ballade det ur lite för mycket enligt min åsikt. Nåväl. Det blev en tvättäkta Mimmi-och-Lisakväll, ett tag sedan vi hade en sådan. Sjukt mysigt.

En orangehårig Lisa och en mörkhårig Mimmi i december 2009

1 kommentar: