9.09.2010

Spenderat denna sömnlösa natt (ett försök att vända tillbaka dygnet - förhoppningsvis kommer jag lyckas hålla mig vaken hela dagen och somna som en sten  vid ett decent klockslag ikväll) med Skins säsong 2 och The Futureheads, nostalgisk musik från mitt 14-15åriga jag. Det har börjar ljusna ute nu och jag såg nyss en ekorre flyga fram och tillbaks mellan träden som om han vore en liten fågel. Haha.
Idag (ja, det är idag nu, eftersom klockan är efter 5 - jag förklarade min syn på dagsskiftet i ett inlägg för ett tag sedan) tänkte jag att jag skulle åka förbi Mary på hunddagiset och sitta och mysa med voffsingar ett tag. Terapi, skulle man kanske också kunna kalla det. Ringa min lillasyster ska jag göra också, saknar henne och tror att hon kanske behöver prata.  Jag ska alltså inte ligga och sova bort halva dagen, som den senaste veckan har sett ut.
Sitter och gäspar, inget gott tecken. När Mary har gått upp om cirkus 2½ timme ska jag koka te och dricka med hundra kilo socker i. Eller kanske koka kaffe, har ju hört att man ska bli pigg av det. Och INTE gå och lägga mig! Önska mig lycka till med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar