9.22.2010

honey I'm home

Yes, jag är hemma i Västsverige! Befinner mig just nu i fåtöljen i datorrummet hemma hos familjen Hjalmarsson i Malma. Klev upp ur sängen 05:15 igår, kallt, mörkt, regn - anlände till Göteborg klockan 10:12 och möttes av strålande solsken. Satt på Centralen i 50 minuter och drack chailatte i solen. Tåget upp till Trollhättan gick 11:07 och världens bästa Elin mötte mig på stationen! Hängde med henne och pratade framtidsplaner och promenerade i ett par timmar innan jag satte mig på bussen till Malma. Jättekul att träffa Fredrik, en månad kan vara lång tid. Nu är han iallafall och spacklar lite borta i Bäreberg och jag ska strax hoppa in i duschen. Härmed förklarar jag min redogörelse över det senaste dygnet slut. Haha.

Börjar bli sjuk, det är lite värdelöst. Ont i halsen (fast mer is valget liksom, weird?) och lite täppt i näsan. Lite hostig och nysig också tror jag bestämt. Imorgon fyller Fredrik år, då blir det myskalas!
2 bilder från Fredriks student i somras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar