9.02.2010

Det är lite intressant såhär på nattkvisten. När jag sitter vid köksbordet och funderar. Idag funderar jag på hur fint livet kan vara. Med fina vänner, en underbar pojkvän, soliga morgnar, röda höstlöv, en mysig familj, frisk kall luft, god mat, bra musik i öronen, tystnad, liv och buller runt omkring, körsbär, fullmåne, bra film, tända ljus, snöflingor, stora halsdukar, tunna sommarklänningar, varma kängor, Earl Grey-te, duntäcken,  avokado, nytt nagellack, en Saga-smörgås på Mejeriet i Trollhättan, fjärilar i magen, långa tågresor, Gamla Stan i Stockholm, mojito, mozzarellaost, tumvantar, jeansjacka, pussar och kramar, Göteborg.
Det finns egentligen alldeles för mycket fint i livet för att man ska hänga upp sig på det som är dåligt. Tyvärr är det sistnämnda precis vad alla verkar bestämma sig för att göra.

Jag saknar Karin & Elin. Och alla mina andra finisar nere i Västsverige. Jag hoppas att vi ses snart igen allihopa.♥



PS. litet nattsoundtrack: här, här och här!

1 kommentar: