8.20.2010

SPASMER!!!

Kommer på 100 grejer jag glömt/missat inför flytten. Åker imorgon! Eller, åker till Malma för NRF imorgon, sover där, åker tillbaka till Göteborg på söndag morgon, hämtar resväskor hos pappa och sätter mig sedan på tåget. Får panik, typ. Måste även införskaffa en ny laptopladdare imorgon (den jag har nu är Karins som jag fick låna när min gick sönder, men den behöver hon själv nu), och bara för att jävlas så kostar en ny 400 spänn. 400 spänn som jag inte har. Har 2 räkningar jag måste betala. Tror jag. Har inte råd. Är dödsklantig. AAH! Känner att jag hade behövt en vecka till i Göteborg. Eller iallafall ett par dagar till. För att hinna fixa allt. Skulle säkert kunna se över packningen också, och typ lämna kvar lite av grejerna. Väskorna väger ett ton var, ungefär. Hnnjg. Tur att pappa kommer och hämtar dom imorgon, så jag slipper kånka dom på spårvagnen på söndag.
Känner mig lite ledsen ändå. Flytta ifrån mamma och mina syskon. Och mina husdjur. När jag bodde i Trollhättan kunde jag ju åka hem och hälsa på när som helst. Med fritidskortet var det ju gratis. Det kommer jag inte kunna göra nu, det kommer ju krävas massa planering inför ett Göteborgsbesök. Är även nervös för huruvida jag kommer få tag på jobb i Stockholm, och hur fort det kommer gå. Håå. Är inte heller ett dugg taggad på att bli tvungen att sova i tält imorgon natt. Kommer säkerligen frysa ihjäl, typ. Haha, vad negativ man kan vara då! Men det blir bara så, när jag känner mig stressad. Stressen, den kommer för övrigt antagligen inte släppa förrän vi stänger dörren bakom oss i huset i Stenhamra på söndag. Suck. Nu ska jag ta mig något att äta, kolla om det går något skojigt på TV och försöka lugna ner mig. Wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar