2.11.2012

it's safe to say saving you will save me

Tänkte mest säga att jag saknar Mary. Jag vill dricka ett gott glas rött tillsammans med dig på uteplatsen på Hönö en varm sommardag. Jag vill sitta mitt emot dig och låta dig se igenom mig. Jag vill ligga skavföttes i soffan vi inte får plats i och titta på Medium. Jag vill kramas och äta laxfärsbiffar. Jag vill se dig le.
Jag vill balla ur på Jazzhuset, ha alldeles för sena efterfester i Kortedala, ringa och beställa hem pizza på söndagsförmiddagen för att vi är för lata för att gå och hämta pizzajäveln själva. Jag vill rädda oss från allt dåligt denna lilla pissvärlden har att erbjuda. Jag vill packa våra väskor och uppleva allt denna planet har i sina gömmor.

Jag vill vara 20 forever med dig honeybun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar