12.13.2011

yada yada yada

Påväg hem efter ännu en dag på jobbet. Ska svänga förbi 7eleven och köpa mig en påse chips. Har i princip vart min diet på sistone: äter ingenting på hela dagen, och sen kastar jag i mig en påse chips mitt i natten bär jag kommer hem efter jobbet. Skitbra. Jävla hälsosamt. Sedan undrar jag varför magen inte funkar som den ska, varför det gör i princip konstant ont och varför det blöder när jag skiter (mm, fresh). HAHA. Jubelidioti!

Sov ingenting inatt, skulle sova hos Sofia men det ville sig ju inte så jag åkte hem vid halv 7 imorse. Däckade i soffan hemma till 7th heaven vid 10-tiden någon gång, vaknade 16:15 och fick stressa iväg till jobbet. Det hela kommer väl att resultera i att jag inte kommer kunna sova nu när jag kommer hem. Inte inatt heller.
Ska till doktorn imorgon iallafall angående detta issue. Get back on sömnpiller.

Underbart!
/yours truly, bitterfittan deluxe

1 kommentar: