5.02.2011

"no need to worry like you always do"


"this far from home,
it doesn't feel as far when I know you're doing well
distance is what you make it"

Tidigt tidigt torsdag morgon klockan 02:00 åker Fredrik iväg. Sedan vet jag inte hur länge han blir borta, eller när jag ser honom igen. Inte kul. Kommer ju antagligen börja böla som en barnunge när jag säger hejdå till honom om sisådär cirka 2 dygn. Kommer ju antaaaaagligen oroa ihjäl mig varenda dag. Särskilt de första 3 veckorna när inte ens Erik är med, när han är helt ensam. Buhu. Tur att Fredrik själv inte är orolig iallafall. Det räcker med ett neurotiskt orosfreak i detta förhållandet känner jag.
Kom att tänka på den här låten, jag har inte hört den på säkert 2-3 år men kände att den nästan träffade lite rätt. Fin är den iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar