5.06.2011

KPNHMN

Saknar Fredrik som en tok, redan. Inte ens ett dygn sedan vi sa hejdå på Nils Ericsonterminalen. Men det gör väl detsamma. Jag saknar honom iallafall. Så på söndag natt sätter jag mig själv på bussen till Köpenhamn, anländer 07:20 måndag morgon, spenderar 2 dagar med min pajk och åker hem igen på morgonen på onsdag. Jag har inte varit i Danmark på jättelänge. Så det ser jag fram emot.

Lyssnar på The Cure och dricker mineralvatten och ska alldeles strax gå och lägga mig. För sent, som vanligt, men jag råkade fastna i badkaret en timme extra med min bok. Som vanligt. Älskar att ligga i det varma vattnet och läsa. Relaxing på absolut högsta nivån om man frågar mig.

3 dagars jobb kvar. Sedan är är helvetesveckan slut och jag får gosa in ansiktet i halsen på Fredrik igen. Det är inte dumt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar