5.16.2011

110516

Idag har jag varit hemma hos mamma och tvättat kläder, promenerat med hunden, ätit frukostmat (vilket jag inte gjort på år och dag känns det som... jordgubbskräm, yoghurt med crunchy, tekaka med ost och skinka, o'boy...), sovit en liten stund, gått och tränat (cred!), hjälpt mamma att stänga gymmet, duschat, ätit hallonsorbet med min syster och fått en stor kasse mat (tack mamma!). På det hela taget en HELT okej måndag.

Kom hem nu till crepes-bak, musik och ett litet glas rödvin som jag och Fredrik köpte på Netto i Köpenhamn för 18 spänn. Tänker tvinga Fredrik, Hannes och Elin att titta på Sleepy Hollow (jag har inte sett den... mobba mig!) senare. Imorgon är det jobb igen på kvälla.
Det är ganska fina puckar just nu alltså. Fast jag saknar Fille, Mary och Lisa. Ska göra mitt bästa för att träffa dem allesammans snarast möjligt. Är det dyrt att åka till Tyskland? Hmz..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar