4.17.2011

ögonfrans i ögat

Jag har ont i ryggen som en 90-åring, fredagskvällen var bäst, längtar efter att få sova bredvid Fredrik igen, jag ska söka nytt jobb, flyttar till London i höst/vinter, idag åt jag teriyaki steak och macsalad i Bergsjön, längtar efter gröna gräsmattor och ljumna vindar, har en tjock katt liggande intill mig, ska äta lite chokladglass och sedan gå och lägga mig bredvid mamma.

Jag är tråkig nuförtiden. Skriver aldrig. Bara jobbar och håller igång med annat när jag inte jobbar. Har varit på tok för mycket festande den senaste månaden, så det tar jag det försiktigt med nu. Spenderar min lördagskväll hemma hos mamma framför TV:n. All good in the hood!

Vill plantera saker i min trädgård. Har inte riktigt tid att tänka känns det som. Men jag skulle vilja ha en egen tomatplanta. Och allra helst ett citronträd.. Men det skulle aldrig hinna växa till sig innan jag ska flytta därifrån. Men en tomatplanta ska jag tamigfan allt ha.

8 dagar kvar till lön, nytt spårvagnskort och mat i kylskåpet. F1!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar