3.15.2011

do you want to see the world

Ligger och drömmer. Helst av allt skulle jag ju vilja åka till något snuskigt varmt och gött land och stanna ett par månader. Men planerna som jag och Mary har om Berlin i maj och London senare i sommar känns ju ändå inte helt fel. Pratade om Spanien också.. Hehe. Då ska man ju bara fixa pengar också. Men vad fan, petitesser! Jag önskar att jag hade sommarlov.. men det kommer jag ju inte ha. Dock ska jag se till att få vara ledig lite då och då, så det finns tid till allt. Tågluff genom Europa hade jag ju inte heller bangat. GAH, so much to see, so little time. So much I wanna do, such insignificant cashflow. Bajs.

För övrigt har jag som resultat av att jag somnade typ klockan 7 imorse, nu successfully sovit bort hela dagen. Gick upp klockan 15. Och nu i två timmar har jag legat och förbannat mig själv över att jag inte gick upp när klockan ringde 12:00. Himlen är blå, solen skiner (eller den är antagligen påväg ner nu) och det är 6 plus ute. Och jag ligger i min säng. Vad fan är det för fel på mig? Just det ja. Bihåleinflammation. I blame everything on mina bihålor.

Imorgon är jag också ledig, sen är det pang bom tillbaka till verkligheten. Imorgon ska jag gå upp tidigt. Imorgon ska jag göra något av dagen. Carpe fucking diem. Okej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar