1.07.2011

tvåtusenevla

Hej min halvt bortglömda blogg. Haha, har vart upptagen okeeej? Nej men.. Julen var fin, nyår likaså. Om 8 dagar flyttar jag! PEPP. Det ska bli skönt att få ha sitt eget place igen. En ordentlig säng. Mer garderobplats än bara 3 trånga, avvarade hyllor. Ah. Inte för att det varit dåligt att bo hos mamma, tvärtom. Men det känns som att har man en gång väl lämnat boet, är det svårt att komma tillbaka. Anpassa sig. Tycker iallafall jag. Dock...
Saker som jag INTE saknat med att bo själv:
- Tvätta
- Diska
- Dammsuga
Hehe. Och säkert en hel drös med andra saker. Men allt det där är smällar jag gärna tar, mer än gärna. För snart har jag ett eget hem igen! Woop.

Idag ska jag egentligen åka till Elin i Trollhättan. Vet dock inte om jag orkar, är sjuk och skulle väl egentligen behöva vila upp mig så mycket jag kan innan 10 timmars jobb imorgon. Hmz hmz. Nu är det nog dags att duscha. Återkommer när jag har något funny att dela med mig av. HÄHÄ.

Ni får lite bilder sålänge:
En bild från nyår
En bild från en mysig dag i kollektivet
En bild från ett kärt återseende
En bild från en festlig kväll på Backstage
En skitsnygg bild på mig och min sexiga soon-to-be sambo!
En bild från ett annat EXTREMT kärt återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar