1.12.2011

ha det så kult på restaurangen!

Hyfsat nyss hemkommen från jobbet. Längtar bara tills denna arbetsveckan tar slut! 4 days down, 3 to go. Sedan 3 dagars ledighet + flytt. Kalasbra ju!

Äter två feta mackor med rostbiff, och sitter hopkrupen mitt i sängen för att två stora katter ockuperat resten av den. Gör lite ont i hjärtat på mig att jag måste flytta på dom.. Pluttisar.

Imorgon jobbar jag bara lunch, halleluja! Sedan ska jag åka hem och packa ihop alla mina kläder samt ta en tripp ner till mormors källare och packa ihop resten av mina grejer. Enda dagen jag kommer ha tid att göra det. Och att packa ner alla kläder gör ju inget, jag traskar ju ändå bara runt i jobbkläderna hela dagarna, som är svarta tights, svart linne + svart långärmad tröja (som luktar matos). Och så förklädet och Messi-skorna (Pasta Haus insider joke) dårå. Hnnjg. Längtar efter att få ta på mig något annat än svart svart svart.

Nu antar jag att det blir att dra igång ett avsnitt av Skins (it's an addiction) fast jag egentligen borde sova. Skulle mest bara meddela att jag lever och inte kolat vippen efter dessa 4 långa arbetsdagar. Haha. G'night mf's!

Sjukt sexig bild från jobbet.
Överexalterad_tjej_90!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar