1.19.2011

en FET grej

Den 16:e februari ska jag se Bright Eyes på Debaser Medis! GAAANSKA fantastiskt, om man är mig (vilket jag är, d'uh). När jag var 14/15 lyssnade jag knappt på något annat. Fullkomligt frälst av Conor Oberst's sköra stämma. Ja herrejävlar i min lilla låda! Bryr mig inte ens om att jag kommer få gå själv. Mary skulle gått med, men hon hade inte råd (?). Miriam ville följt med, men hon hade inte råd heller. Ringde Albin, men han hade inte heller råd. Så jag går solo. Men det gör ingenting. Shit, kommer ju typ bajsa på mig när mannen myten legenden i mitt 15-åriga hjärta kliver ut på scen. Den här spelningen är ett utmärkt sätt att sätta punkt för mitt tonårsliv. För 5 år sedan ville jag inget hellre än att få se herr Oberst himself live. Och nu ska jag det! A-W-E-S-O-M-E!!!


Borde ju ändå försöka ligga med honom backstage efter konserten eller något. Denna killen var ju trots allt min våta dröm ganska länge. Would you mind Fredrik? Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar