11.01.2010

imorgon (eller idag, om man ska vara petnoga) får jag finbesök!

Emelie, Elin och Karin kommer hit och spenderar min lediga dag med mig! Happycat! Karin har jag inte sett på över en månad, så det ska bli underbart att träffa henne. Emelie och Elin med såklart. MYS! Jag behöver a girl's day in town. Fikafika och kramaskramas.
Först måste jag dock gå på ett sjukt trist möte klockan 11. Egentligen helt i onödan. Men iallafall. Dock blir resten av dagen garanterat helt fantastisk. IH. Är sjukt sugen på att köpa en ny ögonskugga från Make Up Store... De har ju fått in en ny höst/vinterkollektion nu ju. Hmm. Vi får se. Jag vill börja sminka mig ordentligt igen! Eller lite oftare iallafall, kanske inte ögonskugga varje dag som förut. Men nu har jag knappt gjort någon roligare make på typ.. sedan i våras. Tråkigt! Jag tycker ju att det är så himla kul med smink. Hade nästan glömt bort det.

Nu ska jag ringa upp min totalförvirrade Lisa, som efter att ha kommit hem från Tyskland ikväll, spenderat en knapp timme med att stresspacka (fick ett förvirrat samtal för en stund sedan) nu är påväg till Gran Canaria. Avundsjuk? JAG? NÄÄÄ.
Laterz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar