11.29.2010

Igår trotsade jag kylan och åkte till Stenungsund för att träffa Sofia! Hade inte sett henne sedan april, så det var änna på tiden. Vi hade en väldigt mysig första advent iallafall med god mat, lite vitt vin, en chipspåse, en chokladkaka, massor av bebismys och Da Vinci-koden på TV. Freija har ju blivit jättestor, jämfört när jag såg henne senast. Då var hon bara lite drygt en månad gammal, teenie-tiny och nästan svarthårig. Nu var det en blond tös med stora blåa ögon som satt i barnstolen när jag kom dit. Och vi kom väldigt bra överens, Freija och jag. Sofia säger att hon brukar vara väldigt försiktig med nya människor, men inte med mig inte! Måste åka tillbaka snart och kramas med dem båda två.
Jag ser lite lätt efterbliven ut på dessa bilder, men fin censur huh? Freia är iallafall söt som socker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar