11.12.2010

I KEEP DANCING ON MY OWN

Okej. Jag kom precis hem från att ha varit och kollat på en lägenhet i Landala. Som det ser ut som att jag har goda chanser att få! De som hyr ut känner min mammas kompis. Och det var hon som fixade så att jag fick komma och titta! Tydligen hade det varit ett annat par och tittat på lägenheten innan.. Men jag tror de gillade mig! Så nu är det bara att hålla tummarna! En 2:a på 52 kvadrat 2 minuters gångväg från Vasastan.. för ynka 5000:- i månaden. BANGAR INTE. Jättefint var det. ÅH. Om jag får den blir jag överlycklig. Hoppas hoppas!

Nu ska jag strax kila ut till bussen och åka in till stan för att träffa Alba. Sedan jobba 17-23, och därefter ta bussen till Trollhättan och träffa Fredrik som är hemma igen! Bra dag. Och har en fin helg i Malma tillsammans med baby framför mig. Ibland älskar jag livet. Typ idag. I keep dancing on my own. Och jag gör det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar