11.25.2010

and I never was smart with love
I let the bad ones in and the good ones go

Blä. Är konstigt pirrig i magen. Dock inte på ett bra sätt. Känns nästan ångestladdat. På min lediga dag. What the shit? Ska åka in till stan senare med Helen (som från början är min mammas väninna, men jag har känt henne i hela mitt liv så hon är min vän också liiiksooom) och köpa jacka och fika. Skaka av mig den här jobbiga känslan.
Leder en auktion på en MGMT-biljett till den 3:e december på Berns i Stockholm, på Tradera. Fredrik och alla ska gå. Auktionen tar slut om 25 minuter, hoppas på att inte bli överbjuden. För jag har inte tänkt buda mer än jag redan gjort. Men det hade varit kul att gå.
Ikväll ska jag till jobbet och skriva schema för december tillsammans med Alba, Daisy och Nicole. Så då kan jag fixa med ledighet och så. Får se bara hur mycket ledighet jag kan ta ut. Tänker jobba som en jävel i december också, så jag har pengar till depositionshyran, första hyran och lite inredningsgrejor som kommer att behövas till lägenheten. Längtar väldigt mycket. Jag och Elin - det kommer bara bli awesome. Saknar henne också. Idag känns verkligen som en såndär dag då jag hade behövt träffa Elin. Får se vad man kanske kan göra åt den saken senare..

Går och sätter på mig ansiktet och lyssnar på bra musik som kanske kan få igång mig ordentligt. Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar