10.25.2010

we do it in the dark, with smiles on our faces

Jobbade 4:e dagen på Pasta Haus idag! Och ska jobba imorgon från 16-22, precis som idag. Lördag och söndag jobbade jag 11½ respektive 11 timmar, duktiga tjejen! Typ iallafall. Och idag fick jag ett samtal från Stena Line, där jag också sökt jobb, och de ville göra en telefonintervju med mig! Dock hade jag ju inte tid idag, eftersom jag var på Pasta Haus. Men hon skulle ringa tillbaka imorgon bitti. Tänk om de också vill erbjuda mig jobb? F-L-Y-T kallar jag det isåfall! Kommer dock bli lite svårt att välja vilket jag ska ta isåfall.. Får väl låta "obviousa" (fint litet ord jag uppfann där!) faktorer avgöra det valet, lön och sånt.. Eller så löser jag så jag kan jobba på båda ställena, blir arbetsnarkoman och skitrik!

Hur som haver. Sitter i min brors rum, så jag slipper vara knäpptyst, och lyssnar på nostalgimusik. Mår bra. Saknar Fredrik. Mary. Hanna. Är shoppingsugen som attan, men har inga pengar till det nöjet (ännu... hehehe). Måste dock försöka skrapa ihop till en schysst vinterjacka, det börjar bli kallt alltså. Låg ju till och med snö på marken i Trollhättan i cirka ett dygn i helgen.. What the shit liksom.

Nä, går och lägger mig nu. Upp tidigt imorgon och träna, och sedan jobb som sagt. Heja mig för fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar