10.28.2010

torsdag

Är helt genomblöt efter att ha varit på promenad med hunden. Jävla regn. Jävla melankoliväder. Klassisk höst i Sverige = regnregnregn. Mm. Jag önskar mig soliga eftermiddagar, te på uteserveringar och varma jackor. Det får gärna vara kallt. Jag tycker ändå om när kylan biter i kinderna. Så länge det inte regnar. Och så länge man är varmt klädd. Det är snart november. Tiden bara rusar förbi. Och jag känner mig ganska ensam ibland. Idag. Men ensam är stark, visst? Or so I've heard. Planerar lite löst för framtiden. Drömmer. Idag hade jag gärna bara stannat i sängen och haft filmmarathon + kopp efter kopp med varm choklad. Men jag ska springa bort och träna, springa hem och göra mig iordning och springa ut till bussen för att åka till jobbet klockan 17. Jag klagar inte. Mina dagar kommer antagligen att se ut på samma sätt framöver. Men det är ju bara bra. Jag behöver lite rutin, efter att ha levt så länge i något slags kaos. Det har varit korta dagar och långa nätter alldeles för länge. I 2 år, närmare bestämt. Jag har varit trött, inte haft energi, inte haft ork. Dock känns det som att jag börjar kravla mig ur mitt ide, sakta men säkert. Känner mig redo! Fylld med beslutsamhet. Att denna gången. Denna gången ska det gå bra. Det ska gå som jag vill. Denna gången ska jag få uppfylla min dröm. Ta mig dit jag vill. I can do it!

1 kommentar:

  1. Fan va nice mimmisöt. DIGGAR att du kämpar så, Jag är fett stolt!! Pusspuss:*

    SvaraRadera