10.12.2010

Mimmi sover inte (quelle frickin' surprise!)

Kan inteee sova. Argh. Imorgon blir det seriösa dagen, med först ett besök på arbetsförmedlingen (jag hatar hatar hatar arbetsförmedlingen....) och sedan ett telefonsamtal av vikt. CV-utskrifter. Tror Elin skulle komma ner till Göteborg och så skulle vi dra till Frölunda Torg och ha seriösa arbetssökardagen. Bra grejer. Sökt 4 nya lägenheter på Boplats också. Dock tror jag verkligen att det är nästintill omöjligt att få lägenhet genom Boplats. Typ 1000 pers i snitt som söker på varje lägenhet, 3800 är det mesta jag sett. Såatteeh. Dock måste jag hitta något slags källa till moneymaking. Särskilt eftersom flytta-till-London-datumet hänger lite på mig. Elin har ett sparkonto. Det är bara jag som är körd, hehe. När jag har sparat 20.000 sticker vi har vi sagt. Hmm. Heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar