10.22.2010

I feel a change in the wind,

Måste säga att vinden har vänt. Alba skickade ett meddelande till mig på Facebook förut om ett jobb hon varit och provjobbat på idag. De behövde fler folk, så hon tyckte jag skulle söka samma. Sagt och gjort - jag mailade snubben. Och kvart i 11 ikväll ringde han upp. Ursäktade sig för att han ringde så sent, och frågade om jag ville komma och provjobba imorgon. HUR AWESOME?! En dag som denna, då jag verkligen deppat sönder just på grund av jobb, eller the lack of.. så har jag sån här tur! Tackar Buddha alltså. Så jag är sjukt peppad på att göra äckligt bra ifrån mig. Kul att jobba med Alba också. Kommer fortsätta söka dock, det är kanske inte direkt superbra betalt på detta stället och jag kanske inte får heltid. Men det är ju något iallafall! Det är en restaurang förresten. Jag ska jobba som servitris. Om jag får det. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar