10.04.2010

fucking fuck it. eller något i den stilen.

Bra och dålig dag. Jobbade med Malin idag, det var bra. Vi fick sluta 2 timmar tidigare än vi egentligen skulle, så vi åkte till Söder och fikade på Blå Lotus (för övrigt typ världens mysigaste fik, kommer sakna det i Göteborg). Pratade pratade. Kommer sakna att jobba med Malin. Kom ner till Götlaborg och hälsa på mig!
Dålig dag för att min far fortsätter att göra mig besviken. Eller förbannad är nog ett bättre ord. Jag är inget barn längre. Man behöver inte ljuga för mig. Särskilt när man ljuger så dåligt att en 2-åring kunnat se igenom det, igenom ögonbindel. Nog om det. Inget värt att lägga energi på, to quote my mom.
Hur som haver, imorgon spenderar jag min sista dag i Stockholm. Eller rättare sagt, min sista dag som boende i Stockholm. Längtar ändå efter att få åka hem. Men tycker samtidigt såklart att det är trist att åka ifrån stugan och filurerna som bor i den. Jag kommer och hälsar på! Så ofta som plånboken (och den där spargrisen jag ska skaffa) tillåter.

Nu mina vänner, blir det läggdags i soffan. Kanske med lite O.C som godnattsaga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar