9.17.2010

VOTE FOR PEDRO

Idag ska jag rösta. Jag vet att det finns folk som tycker att man inte pratar om vad man ska rösta på, att det är en "integritetsfråga" och att det är förolämpande att bli frågad. Jag kan förstå det, typ, men jag håller ändå inte med. Jag står för vad jag tycker och skulle aldrig skämmas eller bli besvärad av att berätta det. Jag ska rösta på MP idag. Förhoppningsvis lyckas vi rödgröna väljare bli fler än de blåa i år. Och förhoppningsvis röstar ingen på SD. Haha.

På tisdag ska jag åka till Trollhättan förresten! Fredrik fyller ju år på torsdag, och efter ett långt samtal med honom igår bestämde jag mig för att det var alldeles för längesedan vi träffades, och att jag tycker att det är värt att lägga 300 spänn på att åka ner och kramas lite. Mamma har lovat att hjälpa till med hembiljetten, så jag kommer nog ganska billigt undan. Ska bli skönt att komma hem till Västsverige några dagar, och träffa alla mina peeps! Jag ska sladda förbi mamma och syskonen en dag också innan jag åker tillbaka hit upp. Se över lite post jag fått och ringa ett par samtal och kramas och gosa med husdjuren. Det blir bra.

Nu ska jag strax sätta mig på en buss och åka och hämta mitt och Marys röstkort hos Fabian. Tjupp!

1 kommentar:

  1. glöm fan inte att träffa mig då!!!!!!! <3<3 /alba

    SvaraRadera