9.07.2010

I was a dumb punk kid with nothing to loose and too much weight for walking shoes, I could have died from being boring.. and as for loneliness, she greets me every morning

Har suttit nere på bryggan med Mary idag, njutit av höstsolen och pratat. Hur jag än vrider och vänder på allting kommer jag inte fram till något. Jag tänker, coulda' woulda' shoulda'. Jag vet ju att det i grund och botten bara handlar om mig och in psykiska hälsa. Egentligen. Jag måste välja. Jag måste tänka på mig själv. Kanske dags för seriösa egoboosten? Det är klart att det smärtar mig om jag sårar någon annan på vägen, men just nu måste det faktiskt få handla om bara mig.

Äter mandelbiskvier, dricker Earl Grey och lyssnar på Something Pretty. Mary och Hanna är nere vi bryggan igen, jag orkade inte följa med pga ont i magen. Ikväll ska vi äta nyponsoppa med glass och biskvier (om jag inte lyckats äta upp dem när de kommer tillbaka, hihi) och titta på Eclipse. En riktig tjejkväll är exakt vad jag behöver idag. Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar