9.29.2010

20 om 7

Sitter i köket i lilla stugan och tuggar kladdkaka och lyssnar på episk skitmusik med Mary. Idag är det exakt en vecka kvar av min tonår.. Hipp hurra? Kommer känna mig lite som en storfräsare iallafall när jag traskar in på systemet och köper vin till lilla förfesten jag planerat till kvällen med stort K, höhö. Jag är fortfarande sjukis, drog ju på mig en mysig superförkylning när jag var nere i Malma förra veckan. Tror det utvecklats till en bihåleinflammation nu, trevligt trevligt! Kan iallafall glädjas åt att jag igår köpte ett par superfina kängor (födelsedagspresent i förskott av mamsen, tack schmack!). Och att jag är duktig hest som suttit och skrivit in mig på Boplats och mailat på typ 7 lägenheter på Blocket, åt mig och Elin-lainen. Hade ju varit helt sjukt sweet att få tag på lägenhet i Göteborg ganska snabbt, soffan hos mamma är inte SÅ skön att sova på tyvärr. Hippelihapp. Tror jag ska lägga ner ordbaizet för idag och återkomma när jag faktiskt har något att säga.. Hoho.
Hejcon bacon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar