3.29.2012

howdy

På fredag klockan 05:50 rullar jag med buss upp mot Stockholm. Kommer bli lite knäppt, jag har inte satt min fot i Stockholm sedan februari förra året. Har ju till och med kallat Stockholm roten till allt ont i mitt liv, haha. Men nej, det kommer att bli awesome. Jag är extremt excited inför konserten på fredag kväll, och sen är det ju verkligen inte heller fy skam att ödet så trevligt placerade även världens bästa Lisa i denna gudsförgätna stad under samma helg som jag ska vara där! Och käraste Majsan kommer ju vara med mig. Och Anton och David. Och ja, jag ska se The Shins. KUNDE VARIT VÄRRE.

Å så två relativt nytagna bilder. Jag tror våren är här, kamrater. Och jag gnäller inte.

Glad i hågen under rökpaus på jobbet
Mini-muffins i vårsolen med Alba

1 kommentar:

  1. Synd att ciggen förstör synen av denna goa tjej, ;)Muffinsen ser smarrig ut.
    Inte berättade du att du träffat Lisa!!!

    Mams

    SvaraRadera