2.27.2012

det lilla livet

Mår ganska så fint. Har levt grisliv lite för mycket på sistone, men orkar inte oroa mig över det riktigt. Jag lever ju iallafall och jag mår som sagt ganska så fint. Mottot de senaste dagarna har ju helt klart varit "det kunde ha varit värre", och det är ju faktiskt väldigt sant.

Bästa Choffe åkte precis härifrån efter att ha legat i soffan och tittat på Leon med mig. Det var väldigt längesen jag såg den filmen, och det var länge sedan jag och Choffe umgicks ordentligt. Så jag känner mig glad. Och väldigt väldigt trött. Så hör och häpna: jag tänker gå och lägga mig nu. Sova gott natten igenom och vakna imorgon med ett leende på läpparna och spring i benen.

Köpa gymkort imorgon.
Bygga upp den lilla kroppen litegrann, så att den blir stark och mår bra.

1 kommentar:

  1. Häääärligt! Låter som en urmysig kväll. Hoppas du sov gott och att jag inte väckte dig när jag ringde. Snart kommer våren och lite värme då mår du ännu bättre. Älskar dig jag gör. :)

    SvaraRadera