9.01.2010

big pill stuck going down

Idag = fail. Somnade typ kanske halv 4 inatt? Pratade med Fredrik. Satte klockan på 10. Vaknade 10. Låg och snoozade i en evighet fast jag kände mig hyfsat pigg och säkert lätt hade kunnat gå upp. Tills jag somnade om dårå. Gick upp klockan 14. Har extrema magsmärtor (ska ringa gyn på Ekerö imorgon. kolla om jag typ fått aids i äggstockarna eller något annat skojigt). Och fick igår det fantastiska tipset av min mor att söka jobb på Viking- och Silja Line-båtarna. För hon hade en kompis vars dotter jobbade där. Tjänade bra, jobbade en vecka, var ledig en vecka. Lät ju helgött. Men idag gick jag in på hemsidorna och kollade lite, och inte kan jag söka jobb där för jag har ingen sjöerfarenhet. SYND. Åh. Jag känner mig frustrerad.

Snart kommer Mary hem från jobbet iallafall. Då har hon jobbat 5 timmar, medan jag inte gjort ett jävla piss. Känner mig väldigt produktiv, ja VÄÄÄLDIGT produktiv. Piss och skit och helskotta.

Och just det, nu är det höst och grejer. Och 35 dagar kvar tills jag fyller år. Spännande. Stör mig fortfarande på hur bloggen ser ut. Kanske ser lite bättre ut om jag fixar en header typ. Men jag fattar inte varför datumet, som står högst upp i varje inlägg, inte syns. För om man markerar översta raden så ser man siffrorna. Texten är bara av någon anledning vit. Wtf.

Tillägger till dagens fail-listan att mitt internet som fungerade så snabbt och bra här uppe i Stockholm sist jag var här nu är nere i Trollhättan-kapacitet, vilket vill säga att det går trögt utav bara fan.
Går ner och duschar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar