8.04.2010

shutter island

Sitter och tittar på Shutter Island, fullt beredd att ta med datorn och smita in till storebror om det skulle bli läskigt. Idag hade jag mitt 3:e möte med Ben & Jerry denna veckan. Jag har säkert gått upp 5 kilo under veckan jag varit här.. hu. Längtar till helgen, och firandet av Lisas födelsedag! Vi ska börja kvällen på Bitter i Linné med varsin frozen strawberry daquiri precis som förra året :) Hoppas att det blir lika fint väder på fredag som det var då. Och för Lisas skull hoppas jag på en lite mer fartfylld kväll än förra gången, då det var sjukt glest med folk i stan och vi var hemma hos min mamma innan klockan 1. På Lisas 18årsdag. What the shit? Liksom.
Jag och Lisa var på Frölunda Torg förut idag, och jag såg, med bitterhet över min fattigdom i hjärtat, på när hon köpte ett par sjukt snygga skor. Hittade ett par som jag själv dreglade över en stund (med kilklack! Jag brukar hata kilklack. Once again, what the shit?) och som jag planerar att införskaffa någon gång när jag känner att jag har råd att lägga 700:- på ett par skor... Jag köpte iallafall ett skitsnyggt nagellack på Åhléns, lätt min nya favorit. Ytligheter ytligheter. Those small things that makes you feel good. Osv.

Fortsätter min R-Patz-obsession. Vad har hänt med mig? När blev jag en 14-åring igen? Christ. Imorgon ska jag ner i mormors källare och leta fram ett par skor som inte har hål under sulan. Min fot blir så smutsig hela tiden. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar