8.03.2010

Sitter här i soffan. Igen. Mamma och syster kommer hem natten mellan onsdag och torsdag. Alltså bara en dag kvar av Flatås"exilen". Hoho. Jag känner mig lite rastlös. Sitter och lyssnar på lipmusik och funderar över min nya livsplan. Som går ut på följande: nu i september flyttar jag upp till Stockholm till Mary. Söker jobb som ett jävla djur. Bor där ett tag, jobbar, lever snålt, tjänar ihop lite cash. Sedan. Sedan vill jag flytta till London. Skaffa ett jobb någonstans, en mysig liten lägenhet. Sitta på engelska små pubar och dricka öl. Komma bort från Sverige ett tag och öva mig på att ta hand om mig själv. Längtar. Klockan 21 går The Wedding Singer på TV. Nu ska jag springa upp till Ica och köpa ett paket cigaretter, gå ut med Rex. Springa upp till mormor på en liten fikastund kanske. Nu vet ni. Tjupp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar