7.30.2010

once I put my coat on,
I'm getting out of this all wrong

Det regnade i princip hela dagen idag. Jag gillar inte regn. Usually. Men idag hade jag faktiskt ingenting emot det. Det passade bra med mitt humör. Jag kände mig lite regnig idag. Och gör det fortfarande. Lyssnade på låt nummer 5 (som jag lyssnade på igår och blev kär i innan jag läste vem det var som sjöng, då lol:ade jag lite för mig själv men bestämde mig för att fortsätta tycka om den iallafall, även om jag säkert kommer bli lite mobbad för det. skit samma) i rainy day-soundtracket i inlägget nedanför hela vägen när jag åkte spårvagnen in till stan med dyngsura fötter. Vände upp ansiktet mot himlen och fick regndroppar överallt utan en tanke på sminket när jag väntade på Karin på centralstationen. Idag passade det mig alldeles utmärkt att himlen bestämt sig för att konstant pissa på oss de senaste två dygnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar